25 Temmuz 2016 Pazartesi

Der Himmel über Berlin "Wings of Desire" (1987)

"Why am I me and why not you? Why am I here and why not there? When did time begin, and where does space end? Isn't life under the sun just a dream? Isn't what I see and hear and smell just an illusion of a world in front of the world? Does evil actually exist, and people who are really evil? How can it be that this "me" that I am wasn't "me" before I existed, and that someday this "me" that I am will no longer be "me"?"

Der Himmel über Berlin "Wings of Desire" (1987)





"Neden ben benim de sen değilim? Neden buradayım da orada değilim? Zaman ne zaman başladı? Ve mekan nerede bitiyor? Güneşin altındaki yaşam sadece bir rüya mı? Gördüklerim, duyduklarım, kokladıklarım, sadece dünyadan önce ki dünyanın bir görüntüsü mü? Gerçekten kötülük var mı? Gerçekten kötü insanlar var mı? Nasıl olur da "ben" olan ben, "ben" olmadan önce var değildim? Ve nasıl olur da "ben" olan ben, bir zaman sonra "ben" olmayacağım?"

Berlin Üzerinde Gökyüzü "Arzunun kanatları" (1987)


Der Himmel über Berlin "Wings of Desire" (1987) - Star: Bruno Ganz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder